Dacă într-o locație ce figura ca punct de lucru nu se mai desfășoară activitate, persoana juridică are obligația să înregistreze închiderea punctului de lucru mai întâi la Registrul Comerțului, apoi la ANAF. Procesul poate dura între 3 și 5 zile lucrătoare.

  • Copii de pe actele de identitate ale asociatului/asociaților
  • Copie de pe Certificatul de Înregistrare a Societății
  • Certificatul constatator (în original) pentru punctul de lucru care urmează să fie închis

Costuri

400 lei

Stabilim o întâlnire la sediul Coltuc si Asociatii din Mun. București   la care asociatul va furniza consultantului documentele enumerate mai sus. Pentru cei care nu pot ajunge la sediul Coltuc si Asociatii, în urma discuției telefonice sau de pe email ne trimiteți scanat documentele necesare.

În urma discuțiilor avute se va încheia un contract de prestări servicii între Coltuc si Asociatii și dumneavoastră. În cazul în care discuția are loc telefonic sau pe email, noi vom întocmi contractul și îl vom atașa pe email împreună cu factura de avans. După dovada achitării prețului contractului noi vom furniza documentele necesare pentru înregistrarea la Registrul Comerțului.

Vom tehnoredacta documentele, vom completa toate cererile și formularele necesare închiderii punctului de lucru.

 Vom pregăti, vom depune, vom ridica și vom înmâna actele finale de la Registrul Comerțului.

Urmariti-ne pe:

Add Comment