Citeste si TU platesti facturile cu intarziere?

TU platesti facturile cu intarziere este o intrebare normala pentru fiecare persoana fizica sau firma. Coltuc Si Asociatii va explica implicatiile pentru recuperare datorii , creante si debite

CERE O OFERTA ACUM!

Ce inseamna consultanta afaceri? Ce este recuperare creante debite si datorii? Ce acte si cat costa infiintarea unei firme si pfa? Ce este Gdpr? Cum pot obtine avize pentru firma sau persoana fizica?

COLTUC SI ASOCIATII SAI va poate ajuta cu consultanta afaceri si recuperari creante datorii si debite.

Telefon0745 150 894

Programări: coltucsiasociatii.ro

CONSULTANTA AFACERI IN BUSINESS ROMANIA

Destinul oamenilor, cat si traiectoria companiilor au fost complet schimbate in anul 2020, lasand in urma persoane puternice cu noi convingeri, dar si cu o viziune confluenta asupra finantelor proprii, afacerilor si tendintelor tehnologice. Invatamintele continua, iar in noua lista de prioritati atat a clientilor cat si a furnizorilor de servicii au fost plasate: planificarea bugetara, dezvoltarea competentelor si serviciile de calitate. Putem spune ca incepand cu acest an, obiectivele clientilor si ale furnizorilor de servicii se intersecteaza si au ca scop final imbunatatirea calitatii vietii.

Astfel, pentru a indeplini acest scop trebuie sa identificam motivele care incetinesc progresul financiar personal al fiecaruia dintre noi, precum achitarea facturilor cu intarziere:

  • Facturile si cultura creata neintentionat in jurul acestora au descurajat de-a lungul timpului clientul sa devina un platitor responsabil sau sa se mentina. Astfel, deseori plata facturilor a fost pozitionata la finalul ierarhiei cheltuielilor, deoarece stiam ca dupa scadenta, serviciile erau inca functionale cateva zile pana la inchiderea abonamentului. De asemenea, de multe ori plata micilor intreprinderi catre marii furnizori de servicii este conditionata de cea a clientului, creand astfel un parteneriat neperformant. Lipsa de informare asupra avantajelor si dezavantajelor achitarii la timp a unei facturi au desprins realitatea functionala a unui serviciu fata de client (de exemplu conexiunea slaba la internet dupa depasirea termenului scadent de plata). Este important ca ambele aspecte sa fie clarificate inca de la inceputul colaborarii, cu preponderenta asupra privilegiilor contractuale o data cu respectarea clauzelor (posibilitatea de a obtine o esalonare la plata, in cazul in care intervin situatii neprevazute, sau reducerea valorii abonamentului);
  • Comunicarea cu clientul pe perioada contractuala este vitala privitor la indeplinirea termenilor si obligatiilor contractuale din partea ambelor parti. Deseori acestia nu cunosc data scadenta la care trebuie sa achite factura sau o amana pana cand intra in posesia acesteia. Intervenirea situatiilor urgente sau simpla modificare a datelor de contact poate afecta colaborarea dintre cele doua parti contractante;
  • Strategia de informare a beneficiarului de servicii si produse prin contactarea telefonica, SMS-urile si notificarile scrise influenteaza comportamentul acestuia, de aceea este important ca mesajul sa fie succint si sa contina date de contact, dar si detaliile necesare efectuarii platii. Clientii pot percepe notificarile de plata precum mesaje de amenintare, fapt ce ii indeparteaza de decizia de a achita. Abordarea clientilor trebuie planificata si personalizata in functie de fiecare situatie contractuala, precum numarul zilelor de intarziere, valoarea facturii restante, dar si in functie de tipologia acestora. Empatia, abordarea calma si ferma a fiecarui client, dar si reamintirea datei scadente pot contribui considerabil la crearea unei relatii de incredere intre furnizor si client;
  • Situatiile neprevazute precum accidente, pierderea locului de munca, imbolnavirea unui membru al familiei reprezinta evenimente dificile din viata fiecaruia, determinandu-ne in mod natural sa restabilim ordinea prioritatilor. In astfel de situatii, compania prestatoare de servicii trebuie sa fie pregatita si sa ofere sprijin clientilor sai, astfel incat colaborarea sa continue si relatia sa fie de tip win-win. Indiferent de ce parte ne aflam, chiar daca solicitam amanarea platii sau o acordam, trebuie sa constientizam ca exista o conexiune intre deciziile noastre, iar falimentul personal poate oricand genera insolventa persoanei juridice;
  • Contestarea facturilor este un alt obstacol pe parcursul delurarii contractului. Este foarte important ca toate companiile sa expuna clar modalitatile de facturare si de plata a serviciilor oferite, dar si despaguburile solicitate, astfel incat sa se asigure ca sunt achitate la timp si sa-si asigure fluxul de numerar.

Suntem perfectibili, de aceea educatia financiara poate fi dobandita la orice varsta. Importanta este cercetarea permanenta in acest domeniu si insusirea corecta a informatiior pe care le putem transmite clientilor, in varianta personalizata (reinnoirea contractelor conform noilor necesitati, loializarea, implementarea sistemelor de evaluare a calitatii si altele).

Asadar, succesul fiecarei afaceri depinde de o planificare reala a actiunilor, de aceea obiectivele pe care le construim anual, atat ca persoane fizice, cat si ca persoane juridice trebuie sa previna cresterea numarului de facturi achitate cu intarziere si sa situeze in centru durabilitatea, calitatea vietii si viitorul mediului inconjurator.

Căutări similare

Ce inseamna recuperare creante,

Recuperare creante,

Recuperari creante,

Firme de recuperare creante persoane fizice,

Firme recuperare creante,

Firme recuperare creante bucuresti,

Tehnici de recuperare creante,

Lege recuperare creante,

Coltuc,

Coltuc recuperare,

Coltuc recuperari,

Coltuc si asociatii,

TU platesti facturile cu intarziere?

TU platesti facturile cu intarziere?

Lasă un comentariu