VEZI GDPR post pandemie*criza COVID-19 CONTACTEAZA ACUM
Ce drepturi și obligații au companiile după încetarea stării de urgență generată de pandemia COVID-19 din perspectiva prelucrării datelor. Cum ar trebui să reacționeze angajatorii în anumite situații concrete și ce măsuri de conformitate trebuie să implementeze aceștia odată cu
încetarea stării de urgență în funcție de interesul urmărit – monitorizarea angajaților, campaniile de promovare, adaptarea proceselor de business la noua realitate.
ORICE FIRMA ISI ADRESEAZA URMATOARELE INTREBARI:
- Încetarea stării de urgență – ce facem cu datele personale colectate pe parcursul stării de urgență;
- inventarierea măsurilor de prevenție COVID aplicate în companie și impactul asupra datelor personale;
- gestiunea bazelor de date create în contextul COVID;
- măsuri suplimentare de securitate a datelor personale.
- Analiza recomandărilor emise de ANSPDCP și bune practici în gestiunea datelor colectate
pe parcursul pandemiei COVID;
- Dialogul cu ANSPDCP în contextul unui control privind măsurile adoptate în perioada stării de urgență;
- Cazuri concrete de măsuri adoptate în criza economică cu impact asupra datelor personale:
modificările cu impact asupra angajaților și campaniile de marketing;
- Continuarea activității în criza economică: cum influențează GDPR strategia de continuitate a afacerii.
- GDPR
subjects in the GDPR) who reside in the EEA, and applies to any enterprise—regardless of its location and the data subjects’ citizenship or residence—that is processing the personal information of data subjects inside the EEA.